چگونه انواع لباس زنانه را ست کنیم

ست کردن لباس روش ها و راه کار های خود را دارد. با توجه به این موضوع با داشتن علم و آشنایی با رنگ ها می توانید لباسهای خود را مطابق مد روز ست کرده و شیک پوش تر شوید. دقت داشته باشید که رنگ لباس هنگام خرید اهمیت ویژه ای داشته و اگر به این موضوع که قصد ست کردن چه لباس هایی را دارید، آگاه باشید، می توانید خیلی راحت تر خرید خود را انجام دهید.
ست کردن لباس از جمله مشکلات بسیاری از افراد به ویژه خانم ها می باشد. قطعا زمان رفتن به مهمانی برایتان پیش آمده است که ندانید کدام زیورآلات برای ست کردن با لباس هایتان مناسب است. شناخت رنگ ها و طیف های رنگی به شما در این موضوع کمک می کند تا بتوانید خوش تیپ تر باشید. رنگ ها دارای طبع سرد و یا طبع گرم می باشند. تعدادی از رنگ ها نیز وجود دارند که به عنوان رنگ های خنثی دسته بندی می شوند. رنگ هایی مانند نارنجی، قرمز، زرد و... طبع گرم داشته و رنگ هایی مثل آبی، بنفش، یاسی و... طبع سرد دارند. همچنین رنگ های خنثی شامل رنگ هایی مثل سفید، سیاه، خاکستری و... می شوند.

اصول و قواعد ست کردن لباس

نکات زیادی در شیک پوش بودن شما تاثیر گذار هستند. حتما لباسی که سایز خودتان است را بپوشید. اگر کمر باریکی دارید استفاده از کمربند به شیک پوش بودن شما کمک می کند. هنگام ست کردن لباس، اگر قصد دارید لاغر تر دیده شوید، از پارچه هایی که وزن کمی دارند استفاده کنید. همچنین استفاده از لباس های رنگ تیره نیز می تواند به لاغر تر به نظر رسیدن اندام شما کمک کند و در مقابل اگر می خواهید چاق تر به نظر برسید از لباس های رنگ روشن استفاده کنید. سک کردن لباس هایی که رنگ بالا تنه و پایین تنه آن ها یکسان بوده و یا به هم نزدیک است، کمک می کند تا لاغر تر به نظر برسید. اگر می خواهید گردن شما بلند تر دیده شود از لباس های بدون یقه استفاده کنید. لباس هایی که خط عمودی دارند شما را لاغر تر و لباس هایی که خط افقی دارند شما را چاق تر نشان می دهند. لباس هایی از جنس پارچه های چرم، بافتنی، پشم و... که به عنوان پارچه های سانگین شناخته می شوند، وزن شما را بیشتر نشان می دهند. دانستن این نکات ساده و اجرا کردن آن ها برای داشتن استایلی زیبا به شما کمک زیادی می کند.

ست کردن لباس

برای این که قد شما بلند تر به نظر برسد و لاغر تر دیده شوید اجرا کردن این نکات به شما کمک می کند:
لباس های خیلی بزرگ و خیلی تنگ تراز سایز خودتان باعث می شود چاق تر از آنچه هستید به نظر برسید. همانطور که گفتیم لباس هایی که سایز خودتان هستند بهترین انتخاب برای داشتن استایل زیبا می باشند. از لباس هایی استفاده کنید که یک دست و دارای رنگ های نزدیک به هم می باشند. برای ست کردن لباس، از لباس هایی با رنگ تیره مانند سرمه ای، خاکستری، مشکی و... استفاده کنید و لباس هایی که پارچه های سنگین و زمخت دارند و یا رنگ آن ها روشن است، تا حد امکان برای ست کردن به کار نبرید. از لباس هایی با طرح های ساده و با طرح کم استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا لاغر تر دیده شوید، زیرا لباس های نقش دار و دارای خطوط افقی باعث چاق تر دیده شدن شما می شود. انتگام انتخاب کفش، ازکفش هایی با پاشنه استفاده کنید. این کار کمک می کند که قد شما بلند تر از آن چه هست به نظر برسد. شلوار های جین با رنگ تیره را فراموش نکنید. این شلوار ها را تا کمر خود بالا آورید، زیرا باعث می شود پایین تنه شما باریک تردیده شود. این نکات برای افرادی که دارای اندامی درشت و پر هستد می تواند بسیار کاربردی باشد. دقت داشته باشید که استایل های شما در فصول مختلف باید متفاوت باشد و این نکات نیز ممکن است تغییر پیدا کنند.


ست کردن رنگ لباس

یکی از رنگ های مورد علاقه عموم دختران، رنگ صورتی است. این رنگ بیشتر برای مهمانی ها، جشن تولد، عروسی و... مورد استفاده قرار می گیرد. این با رنگهایی مانند طوسی و خاکستری می تواند ست های جذابی را خلق کرده و خاص بودن خود را بیشتر جلوه دهد. رنگ سفید نیز آرامش و نرمی دلپذیری در ست کردن لباس، به رنگ صورتی می دهد.
برای استفاده از رنگ صورتی در استایل اسپرت و روزانه، بهتر است آن را با رنگ هایی مانند آبی و بنفش ست کنید. همچنین ترکیب رنگ های سبز و صورتی نیز می تواند استایل زیبایی برای شما بسازد. دقت داشته باشید که رنگ قالب استایلتان صورتی باشد و درصد کمی از آن را رنگ سبز تشکیل دهد. اگر شما هم از آن دسته از دخترانی هستید که علاقه خاصی به پوشیدن شلوار های جنس لی دارید، بهتر است از رنگ شلوار لی روشن به همراه رنگ های تیره مانند قهوه ای، خاکستری تیره و یا مشکی استفاده کنید.
اگر قصد استفاده از لباس های سفید در استایل خود را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم از شلوارلی رنگ روشن به همراه لباس هایی با رنگ سرمه ای یا آبی کلاسیک استفاده کنید. برای ست کردن لباس های مناسب مهمانی نیز می توانید از رنگ های جذاب بنفش، نارنجی و زرد در استایل تان بهره بگیرید. جوراب شما باید هم رنگ و یا تیره تر از رنگ شلوار شما باشد. اگر از کمربند استفاده می‌کنید، سعی کنید با رنگ کفشتان هم رنگ باشد.


ست کردن لباس برای افراد قد بلند

خانم هایی که قد بلندی دارند برای ست کردن لباس های بهتر است از کمربند های پهن استفاده کنند. همچنین لباس های طرحدار و دامن های دمپا گشاد و بلند نیز گزینه خوبی برای این افراد می باشد. اگر قد بلندی دارید از رنگ های یکسان و نزدیک به هم در ست کردن لباس و شلوار خود استفاده نکنید. یکی از بهترین گزینه ها برای شما می تواند شلوار جین راسته باشد.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: