نکات طلایی برای انتخاب و خرید لباس خانگی

 لباس خانگی مترادف با لباس راحتی است. در حد امکان از لباس هایی استفاده کنید که جنسی نرم و لطیف داشته باشند. با انتخاب جنس های نامرغوب پوست خود را شکنجه نکنید. با انتخاب پارچه های لطیف به بدنتان آرامش هدیه بدهید. فرقی ندارد لباس خانگی شما یک تاپ و شلوارک باشد یا مدل لباس تو خونه ای نخی و بلند به هرحال حفظ لطافت پوست حرف اول را می زند.
 لباس خواب از اسمش پیداست که برای زمان خواب است. لازم نیست در طول روز لباس خواب به تن داشته باشید. لباس های دیگری هم پیدا می‌شوند که در منزل آن ها را به تن کنید. در این زمینه تنوع به خرج بدهید و از انواع مدل لباس خانگی پوشیده شیک استفاده کنید. 
 ازآنجایی که در فرهنگ ما لباس تیره پوشیدن برای خارج از منزل به ویژه در محل کار جا افتاده است بنابراین هنگام انتخاب لباس خانگی از طرح ها و رنگ های شاد غافل نشوید. فرصت این را دارید بارنگ های متنوع، شادی و طراوت را به منزل خود بیاورید.
 کشوی خود را باز کنید و با هر لباس کهنه و نخ‌ نما شده ای که آنجا دارید خداحافظی کنید. برای خرید مدل لباس خانگی شیک هزینه کرده و با پوشیدن لباس های مندرس در خانه خود را یک فرد صرفه جو قلمداد نکنید. پوشش زیبا و سالم در روحیه شما و افراد خانواده تأثیر مثبتی می گذارد.
 لباس راحتی نباید تنگ باشد اما نباید به تنتان هم زار بزند. لباسی هم سایز با خودتان انتخاب کنید. لباسی که اصطلاحاً فیت تن نباشد کلافه کننده خواهد بود؛ بنابراین دقیقاً همانی را خریداری کنید که به تنتان می نشیند. در صورت داشتن قد کوتاه و یا پاهای کوتاه به هیچ عنوان سمت تونیک نروید. همچنین اگر در قسمت شکم و پهلوها دارای چربی اضافه هستید تاپ های نیم تنه یا کوتاه و تنگ به کار شما نمی آید. لباس مناسب، لباسی است که ایرادات اندام را تا حد امکان بپوشاند نه اینکه آن ها را بیشتر از قبل نمایان کند.
در انتخاب لباس خانه از تنوع غافل نشوید. فرصت در خانه ماندن را غنیمت شمارید و انواع لباس های خانگی ازجمله: تاپ و شلوار، بلوز و شلوار، تونیک، پیراهن و دامن را در سبد لباس های خانگی داشته باشید. همیشه لباس های خانگی باز نیست. برخی به دلیل فرهنگ متفاوت ممکن است ترجیح دهند در خانه لباس های پوشیده تری به تن کنند. برای این دسته از افراد نیز لباس های راحتی پوشیده طراحی شده است که در عین راحتی در آن معذب نباشند.
 درصورتی که پوستتان به برخی اجناس حساسیت نشان داد فوری آن را تعویض کنید و هرگز دوباره چنین جنسی را انتخاب نکنید. ازآنجایی که لباس های خانگی ممکن است مدت زیادی به تن باشند دوام و کیفیت پارچه آن بسیار اهمیت دارد. لباسی که پس از چند بار شست وشو از شکل می افتد قطعاً کیفیت مرغوبی ندارد. همچنین در شیوه شست و شو، مدت زمان و دمای آب دقت کنید. جنسی را انتخاب کنید که رنگ ندهد و آب نرود.

 برای کیفیت خوب ارزش دارد که هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما قرار هم نیست بیشتر از ارزش لباس هزینه پرداخت کنید. با توجه به بودجه خود خرید کنید و در این ‌بین بسیاری از فروشگاه ها و سایت های فروش لباس چند بار در سال بخصوص اواخر هر فصل، لباس های خود را به حراج گذاشته و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند اگر در این بازه های زمانی خرید کنید حتماً برایتان مقرون ‌به‌ صرفه خواهد بود. همچنین با خواندن نظرات کاربران در مورد جنس لباس ها و سایر خدمات سایت می‌توانید نسبت به خریدی که قرار است انجام دهید آگاهی کسب کنید.
 شما می‌توانید لباس راحتی خود را از طریق سایت های اینترنتی و به صورت آنلاین خریداری کنید. یکی از مزیت هایی که خرید آنلاین دارد علاوه بر اینکه در وقت و هزینه صرفه جویی می‌کنید می‌توانید از ست های پیشنهادی سایت برای هماهنگی انواع لباس های راحتی استفاده کنید و این پیشنهادات شما را از سردرگمی نجات می دهد؛ اما بهتر است پیش از هر چیز در مورد اعتبار سایت و معاملاتی که انجام می شود اطمینان حاصل کنید.
 انتخاب مدل لباس خانگی شیک به فصل هم ارتباط دارد. در فصل تابستان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از لباس‌های نخی و نازک بدون چسبندگی استفاده کنند و در فصول سرد سال علاوه بر راحتی گرم نگاه‌داشتن بدن اهمیت ویژه‌ای پیدا خواهد کرد.
 هنگام خرید لباس دقت کنید که حتی المکان جنس پارچه پس از شستشو آبرفت نداشته باشد، اگر این گونه است به سایز لباس دقت کنید. دقت کنید که لباسی که قصد خرید آن را دارید (مخصوصا لباس های بهاره و تابستانه)، به سادگی رنگ ندهد، بسیاری از لباس ها نه تنها هنگام شستشو بلکه هنگام استفاده نیز به بدن رنگ می دهند، این لباس ها ممکن است شما را دچار حساسیت پوستی کنند.
 سعی کنید لباس های متفاوت و رنگ های متفاوت خریداری کنید، لباس های راحتی چون مدت زمانی بیشتری نسبت به لباس های بیرون و مجلسی پوشیده می شوند، می بایست متنوع باشند تا خسته نشوید. این گونه وقتی برای انتخاب لباس به کمدتان سر می زنید می توانید متناسب با حال و هوایتان مدل و رنگ لباس راحتی را انتخاب نمایید.
 به مراقبت هایی که روی برچسب لباس درج شده یا توصیه های فروشنده در مورد لباس توجه فرمایید. این توصیه ها می تواند در مورد نحوه شستشو، دمای آب، نحوه اتوکشی، پرهیزات و… باشد.
 برای همه سلیقه ها لباس خونه و مدل لباس راحتی زنانه منزل، پیدا می‌شود. از نیم تنه های جذاب و شلوارک های خیلی کوتاه گرفته تا انواع مدل لباس تو خونه ای بلند و یا انواع مدل لباس تو خونه ای باحجاب که هم راحت باشد و هم بدن را کاملاً پوشش دهد. درهر صورت این شما هستید که با توجه به سلیقه و سبک زندگی، لباس مناسب خود را انتخاب می ‌کنید. تنوع در این بازار آن چنان زیاد است که قطعاً دست خالی نمی ‌مانید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: