لاغری و قد بلندی با رعایت چند نکته


چطور لاغر تر و قد بلند تر دیده شویم؟

یکی از دغدغه های خانم ها در مهمانی ها این است که چطور در مهمانی ها لاغر تر و قد بلند تر دیده شوند تا زیباتر جلوه کنند. خانم های قد کوتا ه باید در انتخاب لباس های خود بیشتر دقت کنند زیرا انتخاب یک سایز، مدل و حتا اکسسوری اشتباه می تواند استایل آن ها را خراب کند و قد شما را کوتاه تر و اندام شما را چاق تر از حد معمول نشان دهد. فراموش نکنید که شما در هر قد و وزنی زیبا هستید اما با رعایت چند نکته می توانید اندام خود را ایده آل تر نشان دهید.



نکاتی که شما را قد بلند تر نشان می دهد

چطور دامن را ست کنیم؟

برای داشتن یک ظاهر زیبا باید نسبت های صحیح بدن را بشناسید و متناسب با آن ها لباس بپوشید. برای مثال اگر لباس را روی دامن بیندازید بالاتنه را بلندتر و پایین تنه و پاها را کوتاه تر نشان می دهد. در نتیجه با گذاشتن لباس زیر دامن، پاهای خود را بلند تر و کمرتان را باریک تر نشان می دهید. همینطور پوشیدن نیم تنه یا تاپ همراه با دامن ست زیبایی به شما خواهد داد.

.
کمربند و کفش

اگر کفش یا صندل های بند دار را می پسندید دقت کنید که رنگ آن را نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید. نکته ای که در باره کفش ها باید بدانبد این است که رنگ های جیغ قد شما را کوتاه تر نشان می دهد. به یاد داشته باشید که خطوط افقی روی لباس شما را چاق تر و قد شما را کوتاه تر نشان می دهد. بستن کمربند ای که رنگ تندی دارد یک خط افقی بر روی کمر شما ایجاد خواهد کرد که باعث کوتاه تر دیده شدن شما می شود.

تضاد رنگ و تک رنگی

رنگ های متضاد در لباس مثل لباس روشن و شلوار تیره اندام را به دو قسمت تقسیم می کند و با ایجاد یک خط مرز افقی کوتاهی قد را بیشتر به چشم می آورد. اما لباس های تک رنگ قد را بلندتر نشان می دهد. این نکته را هم بدانید که رنگ های روشن لباس را حجیم تر نشان می دهد.

تک_رنگ


ژاکت و کت

اگر قد کوتاهی دارید نباید کت یا ژاکت های حجم دار و بلند بپوشند ژاکت های بلند اندام شما را نامتناسب و قد شما را کوتاه تر نشان می دهد.
ژاکت هایی را انتخاب کنید که قد آن ها تا کمر یا کمی پایین تر از کمر باشد.


کیف

خانم ها ی قد کوتاه باید کیف های کوچکی انتخاب کنند که پهنای آن بیشتر از۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر نباشد. انتخاب کیف های بزرگ ظاهر شما را عجیب نشان می دهد. اگر جزو آن دسته خانم هایی هستید که به انداختن کوله پشتی علاقه دارید باید آن ها را کوچک و متنناسب با سایزتان انتخاب کنید.


از بافت درلباس های زمستانی تان استفاده کنید

یکی از آسان ترین روش ها برای این که چند سانت به قدتان اضافه کنید استفاده از لباس های بافت بلند است. دقت داشته باشید که این لباس ها نباید یقه یا جیب خیلی بزرگی داسته باشند.

پیراهن

در انتخاب لباس دنباله رو مد نباشید. دقت کنید که لباس انتخابی مناسب اندام شما باشد. پیراهن های آزاد و گشاد برای خانم های قد بلند مناسب است. اما اگر خانم های کوتاه قد پیراهن گشاد بپوشند قد شان کوتاه و کوتاه تر به نظر می رسد. بلعکس لباس های جذب که کمر باریک دارند قد را بلندتر نشان می دهد.

.
.

با رعایت چند نکته لاغر تر دیده شوید

لباس مشکی و تیره انتخاب کنید

لباس های روشن حس زنانگی بیشتری القا می کنند. اما دقت داشته باشید لباس های روشن شما را چاق تر نشان می دهند. اگر دوست دارید لاغرتر دیده شوید از پوشیدن لباس های روشن خوداری کنید.

کفش پاشنه دار بپوشید

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید کفش پاشنه بلند بپوشید، کفش پاشنه بلند سبب بلندتر شدن قد شما می شود که این سبب لاغرتر شدنتان می شود.

پاشنه_بلند_برای_لاغری



گن لاغری بپوشید

پوشیدن گن علاوه بر جمع کردن چربی ها و پوست شل بدنتان به اندام شما شکل میدهد و شما را لاغرتر نشان می دهد.



شلوار جین بلند

لباس هایی که شما را کوتاه تر نشان می دهد باعث چاق تر دیده شدن شما نیز می شوند. شلوارها جین با قد 90 شما را کوتاه تر نشان می دهند بهتر است شلوار های بلند انتخاب کنید تا به لاغر دیده شدنتان کمک کنید.

لباس زیر مناسب انتخاب کنید

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید سوتین هایی انتخاب کنید که سایز شما باشند و سینه های شما از اطراف آن بیرون نزند. زیرا با این روش شما چاق تر به نظر می رسید.


از لوازم جانبی استفاده کنید

زیور الات توجه همه را جلب می کند. پس زیور الاتی انتخاب کنید که با انداختن آن ها لاغرتر به نظر برسید. گردن بند های بلند به راحتی شما را قد بلندتر و لاغر تر نشان می دهند. استفاده از زیورالات بزرگ مانند النگو، دستبند، گوشواره یا هر نوع زیورالات بزرگ دیگر با جلب توجه سبب می شوند اندامتان کوچکتر به نظر برسد. اگر سر کوچکی دارید از عینک یا تل های جذاب استفاده کنید زیرا توجه دیگران به سرتان جلب می شود در نتیجه شما کوچکتر به نظر می رسید.


لباس های با راه راه عمودی بپوشید

از لباس های راه راه های افقی، چه بزرگ و چه کوچک، برای هر کاری خودداری کنید. اگر می خواهید باریک تر و بلندتر به نظر برسید، لباس های چاپی عمودی با راه راه های تیره بپوشید.


ست کردن لباس های مناسب

پوشیدن ست های متناسب از ترفندهای تجارت است. این ست ها باعث لاغر به نظر رسیدن شما می شود. مخصوصاً رنگ هایی مانند سیاه، آبی، خاکستری یا هر رنگ تیره ای شما را لاغر تر نشان می دهد.اگر به طرز مناسبی بایستید شما لاغرتر و باریک تر به نظر می رسید.

لباس یقه هفت انتخاب کنید

لباس های یقه هقت با ایجاد خطای دید اندام شما را کشیده تر نشان می دهد. برای اینکه لاغرتر به نظر برسید از پوشیدن لباس های یقه گرد بپرهیزید و لباس های یقه هفت بپوشید.

یقه_هفت

پوشیدن لباس های مناسب سایزتان

لباس هایی به تن کنید که سایز شما باشند تا سبب لاغرتر به نظر رسیدن شما شود. اگر لباسی گشاد و یا کوچک به تن کنید شما را چاق تر نشان می دهد.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: