انواع لباس راحتی خانگی

کسی که واقعاً خوش ‌لباس است داخل یا خارج از خانه برایش فرقی نمی کند در هرصورت اندام خود را لایق پوشش زیبا می ‌داند. برخی بر این اعتقادند که در منزل با مردم سروکار ندارند پس خیلی فرقی نمی‌ کند که چه بپوشند

لباسی که در خانه می پوشید باید یک لباس مخصوص باشد، یعنی هر تیشرت یا بلوزی را برای پوشیدن در خانه انتخاب نکنید.لباس های راحتی این ویژگی را دارند که به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند.

شاید یک بلوز مجلسی یا یک شلوار جین، برای این طراحی شده باشند که شما بیش از آنکه احساس راحتی کنید، زیبا دیده شوید اما کارکرد یک لباس راحتی در درجه اول آن است که به شما حس آرامشِ در خانه بودن را بدهد. انواع تاپ و تونیک خانم ها، این امکان را به شما می دهد که در عین حال که مرتب دیده می شوید احساس راحتی کنید.
درکنار آن برای انتخاب لباس راحتی، سراغ لباس های ارزان قیمت و بی کیفیت نروید. شاید در ابتدا تفاوتی بین یک لباس با کیفیت و یک لباس با جنس نامناسب نبینید، اما این تفاوت پس از نخستین شست و شو خودش را نشان می دهد.

این تفکر اشتباه است. اولاً اعضای خانواده شما حق‌ دارند که شما را در پوششی راحت اما زیبا ببینند و از طرفی لباس آراسته به تن داشتن حتی زمانی که تنها هستید احترام به خودتان است. قطعاً هر شخصی از دیدن خود در لباس زیبا حس خوشایندی را تجربه خواهد کرد. به همان میزان که انتخاب لباس شیک برای بیرون از منزل سخت است، انتخاب انواع مدل لباس خانگی شیک نیز سخت است و بایدها و نباید هایی دارد که به انتخاب بهتر کمک می ‌کند. برای مثال، جنس پارچه، سایز لباس، نحوه ست کردن لباس‌ های خانگی، رنگ و ترکیب و نکات دیگری وجود دارد که شما را به سمت یک انتخاب درست و آگاهانه رهنمون می‌کند.
از رنگ و رو رفتن لباسی که در خانه می پوشید، نه تنها لباس را غیر قابل استفاده می‌کند بلکه شما را نامرتب نشان می‌ دهد. بهتر است انچه در خانه می پوشید به اندازه لباس های مهمانی و روزمره تان مرتب و خوش رنگ باشد.

لباس راحتی در انواع طرح های پوشیده و ساده و اسپرت موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسی راحت و شیکی را برای خود انتخاب کنید.

اهمیت جنس لباس در افزایش راحتی بدن 

مهم ترین نکته در انتخاب هر لباسی به ویژه انواع لباس راحتی و لباس زیر، توجه به جنس آن است. الیاف مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون، به این دلیل که اجازه عبور هوا را از داخل و خارج از لباس نمی دهند، جلوی تنفس پوست و خروج رطوب ناشی از تعریق را می گیرند. همچنین زمختی این الیاف باعث ایجاد و تحریک حساسیت هاي پوستی می‌شود.

انواع لباس های خواب و زیر زنانه، بدلیل تماس مستقیم با پوست و استفاده طولانی مدت، باید از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه تشکیل شده باشند. این الیاف علاوه بر لطافت بالا، حساسیت زا نیستند و اجازه عبور هوا را نیز به داخل لباس می دهند. یک لباس گرم که برای فصل زمستان انتخاب می شود، بهتر است از پارچه هاي پشمی باشد. اما به این نکته نیز توجه کنید که الیاف پشمی برای برخی افراد می تواند حساسیت زا باشد.

برای خواندن مطالب بیشتر درمورد انواع مانتو سایز بزرگ کلیک کنید.

به رنگ و طرح لباس ها توجه کنید

فراموش نکنید که هر لباس آزاد و راحتی را که پیدا کردید، نباید در خانه بپوشید. طرح و رنگ لباس های راحتی به همان اندازه اي اهمیت دارند که در انتخاب لباس های مهمانی به این نکات توجه دارید.
سراغ رنگ هایي بروید که با پوست شما متناسب هستند و بیشتر آن ها را دوست دارید. رنگ هاي ساده و طبیعی را کنار بگذارید و رنگ هاي پرانرژی و قوی انتخاب کنید، مطمئن باشید که از پوشیدن این رنگ ها شما هم انرژی می گیرید.
طبق همین قاعده، طرح هاي شاد هم می‌تواند در روحیه شما تاثیر گذار باشد. طرح هاي فانتزی و بانمک، دقیقا همان چیزهایی هستند که برای ست لباس راحتی زنانه به آن نیاز دارید. سعی کنید در لباس های راحتی، لباس خواب و لباس های زیر تنوع داشته باشید. رعایت این قواعد ساده نه تنها سلامت پوست و جسم شما را تأمین میکند، بلکه خیلی سریع می توانید نتیجه آن را در روحیه شاد خودتان ببینید.

در خانه مرتب باشید

درکنار ظاهر مرتب و متناسب لباس ها، توجه به مرتب بودن موها و سلامت و شادابی پوست هم اهمیت دارد. اگر مو هاي بلندی دارید بهتر است انها را باز نگه ندارید بلکه با یک کش نرم آن را ببندید یا بالای سرخود جمع کنید، اما از کشیدن موها خودداری کنید.اگر موهایتان کوتاه است، سعی کنید آنرا همیشه مرتب و شانه شدن نگه دارید.

زیبا دیده شدن در خانه به معنای آرایش کردن نیست، در واقع بهتر است ساعاتی راکه در خانه هستید به پوست خود استراحت دهید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید. اما استفاده از کرم هاي نرم کننده، مرطوب کننده و حتی ضد آفتاب می تواند در شادابی پوست شما موثر باشد. به علاوه ساعاتی که در خانه هستید بهترین زمان برای درمان کردن لب هاي ترک خورد است، لب ها را کاملا تمیز کنید و از بالم لب و نرم کننده هاي لب به صورت مداوم استفاده کنید.

مدل لباس خانگی پوشیده با جدید ترین طرح های مد سال

اغلب خانم ها در انتخاب لباس های راحتی حساس هستند و این مدل لباس ها امروزه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که بهتر است طرح و رنگ لباس راحتی را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس راحتی پوشیده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل های لباس راحتی پوشیده زنانه و دخترانه

یکی از مزایای شیک پوش بودن در منزل این است که هر مهمانی سر زده از راه برسد شما می توانید با خیال راحت و با ظاهری آراسته از او استقبال کنید بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب مدل لباس راحتی و مدل لباس خانگی خود توجه لازم را به خرج دهند. لباس های پوشیده راحتی از انواع مدل لباس هایی هستند که شما می توانید از آن ها در دورهمی های خانوادگی و یا مهمانی های کوچک خود استفاده کنید.
انتخاب رنگ مناسب برای لباس راحتی پوشیده یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. لباس های راحتی را بهتر است از بین رنگ های روشن و پرانرژی انتخاب کنید و علاوه بر این رنگ لباس باید با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. نکته بعدی که در هنگام انتخاب لباس های راحتی باید به آن توجه داشته باشید راحتی لباس است، لباس هایی که در خانه می پوشید باید از جنس الیاف نرم باشند و وزن آن ها نیز باید سبک باشد تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. بعد از انتخاب جنس لباس راحتی نوبت به سایز لباس می رسد که بهتر است سایز لباس های راحتی کمی آزاد و گشاد باشند تا شما با پوشیدن آن ها احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته باشید.

لباس های راحتی زنانه در خانه چگونه باشد ؟

بسیاری از خانم ها به لباس پوشیدن خود در بیرون از منزل اهمیت می دهند و هنگامی که به خانه می آیند هر لباسی را به تن می کنند. خوب لباس پوشیدن در خانه را نیز نباید بی اهمیت دانست زیرا خوب لباس پوشیدن در منزل احترام به خودتان است و این کار باعث می شود وضعیت خلق و خویتان التیام پیدا کند و شادتر باشید.
شما با خوب لباس پوشیدن در منزل و اهمیت به خودتان به اطرافیان تان می فهمانید که باید به شما احترام بگذارند و اهمیت دهند و دیگر دغدغه این را ندارید که مهمانی ناخوانده داشته باشید و در برابر او شلخته به نظر برسید . انتخاب لباس خانم ها برای منزل دارای اصول و قواعدی است که در این بخش از دنیای مد سارافون بدان پرداخته ایم.

پیشنهاد هایی برای لباس پوشیدن در خانه

شومیز، تاپ و تی شرت

شما بهتر است در کشوی لباس تان شومیز، تاپ و تی شرت داشته باشید تا هر وقت می خواهید تیپ اسپرت بزنید تی شرت و تاپ و اگر می خواهید یک تیپ نیمه رسمی زیبا برای داخل خانه داشته باشید ، سراغ شومیز بروید.


شلوار، شلوارک، دامن

شلوار، شلوارک و دامن نیز از لباس هایی ضروری برای خانم ها هستند. شلوارک جین آبی کم رنگ را با یک شومیز سفید بپوشید تا زیبا و جذاب شوید. شما می توانید در خانه انواع دامن های کوتاه یا بلند را با لباس های مناسب ست کنید.


پیراهن ها و لباس های سرهمی

پیراهن ها و لباس های سرهمی نیز پیشنهاد دیگر ما برای لباس پوشیدن در خانه هستند. می توانید در خانه انواع پیراهن های بلند یا کوتاه با جنس های سبک و راحت بپوشید و استایل متفاوت داشته باشید و یا از لباس های سرهمی که شما را جذاب تر نشان می دهد، استفاده نمایید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: