انواع تونیک زنانه

امروزه یکی از جذاب ترین و بهترین لباس ها برای خانم ها و دختران تونیک میباشد چرا که ویژگی تونیک راحتی و خنکی آن است که به همین علت در فصل تابستان خانوم های زیادی از تونیک استفاده میکنند هرچند که با توجه به جنس و کیفیت تونیک ها میشود آن ها را در هر 4 فصل سال تونیک مناسب ان فصل را خریداری کرد

شما باید برای تونیک انتخابی تان به فرم اندام خودتان، جنس پارچه، رنگ، قد و نوع برش آن توجه کنید.

یکی دیگر از مواردی که شما باید به آن دقت داشته باشید توجه به جنس پارچه و دوخت آن میباشد.

برای دیدن محصولات تونیک سایز بزرگ کلیک کنید.

انواع تونیک ها

تونیک ها از لحاظ بلندی به دو دسته تقسیم میشوند:

  • تونیک زنانه کوتاه: قد تونیک کوتاه معمولا تا پایین خط باسن است.
  • تونیک زنانه بلند: قد تونیک بلند تا روی ران ها میباشد.

هردوی این مدل تونیک ها میتوانند بصورت آستین بلند ، آستین کوتاه و آستین حلقه ای باشند

ویژگی تونیک ها

یک تونیک خانگی زنانه باید جنس پارچه مرغوبی از الیاف طبیعی، نخ یا پنبه داشته باشد که با شستن مدام رنگ و رو رفته نشود. در واقع امتیاز اصلی تونیک زنانه تابستانه، خنکی آن است که علاوه بر منزل در بیرون از منزل هم کاربرد دارد و جز مناسبترین لباس های زنانه محسوب میشود .تونیک ها بیشتر از تیشرت و تاپ زیبایی یک خانم را نشان می دهند.

ست کردن انواع تونیک ها با لباس ها

تونیک زنانه را می توانید با دامن کلوش بلند، شلوارک، شلوار، لگ و جوراب شلواری بپوشید و بسته به مدل و طرح تونیک برای پایین تنه پوشش مناسبی را انتخاب کنید.

تونیک زنانه و کاربرد آن در موقعیت های گوناگون

تونیک ها با توجه به تنوع در رنگ بندی، طرح و مدلهایی که دارند میتوانند در موقعیتهای مختلف استفاده شوند.

جنس پارچه تونیک های مجلسی زنانه از ریون و یا ویسکوز بوده که مقداری از حریر ضخیمتر هستند و میتوان آنها را در هر چهار فصل سال پوشید. نمونههای تونیک حریر و گیپور نیز متناسب با موقعیت و میهمانیهای رسمی مناسب بوده و جز دسته تونیک های زنانه مجلسی قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال تونیکهای کار شده و طرح دار را می توانید همراه با یک دامن فوم کوتاه در میهمانی ها و مراسم دوستانه و خانوادگی بپوشید.

تونیکهای زنانه ساده نخی به علت نوع جنسی که دارند برای میهمانیهای رسمی پیشنهاد نمیشوند.

تونیکهای نخی آستین حلقهای می توانند بهترین گزینه برای فصل تابستان باشد، با خرید تونیک زنانه نخی در واقع با یک تیر دو نشان زدهاید شما علاوه بر استفاده آن در منزل، برای بیرون رفتن از منزل مثل خرید و فعالیت های روزانه نیز می توانید تونیک را زیر مانتو بپوشید تا گرمای کمتری حس کنید.

شما به عنوان یک بانوی محجبه شیک پوش با انتخاب یک تونیک مجلسی شیک بهترین انتخاب را خواهید داشت زیرا پوشش شما حفظ خواهد شد و استایلی زیبا و دوست داشتنی خواهید داشت.

امتیاز ویژه تونیک زنانه این است که شما میتوانید در زیر مانتو جلو بازتان آن را بپوشید و به دلیل بلندی قد لباس، تونیک ها گزینه مناسبی برای مانتوها محسوب می شوند.

تونیک های مناسب مهمانی

شما برای رفتن به میهمانی لازم نیست لباس میهمانی را جداگانه با خود به مراسم ببرید. شما در خارج از منزل با پوشیدن تونیک زیر مانتو و هم در میهمانی در یک تونیک شیک زنانه، زیبا بدرخشید. اگر تونیک کار شده و طرح دار را انتخاب کنید برای دورهمیهای نیمه رسمی نیز گزینه مناسبی هستند.

اگر برای یک میهمانی دخترانه و یا دورهمی ساده خانوادگی به دنبال تونیک مجلسی هستید جنس ریون، کرپ، ویکسوز و یا حریر را انتخاب کنید، شما با پوشیدن تونیک مجلسی گلدار همراه با یک جوراب شلواری، استایلی شیک و مجلسی خواهید داشت که میتوانید در این نوع مراسم جذاب و زیبا دیده شوید.

همچنین تونیکهای گلدار آستین بلند در صورتی که حالت آزاد داشته باشد همراه با دامن کلوش بلند انتخاب مناسبی برای خانمهاست، این نوع استایل به دلیل پوشیدگی کامل میشود در خیابان، سفر و یا گردش های خارج از شهر نیز استفاده شوند.

دختران جوان با خرید تونیک اسپرت دخترانه در طرحهای فانتزی و رنگهای شاد میتوانند استایلهای متعددی را برای خود بسازند به عنوان مثال یک تونیک اسپرت کوتاه همراه با شلوارک میتواند انتخاب خوبی برا باشگاه باشد واگر تونیک اسپرت شما بلند است با یک لگ چسبان آن را بپوشید و در منزل ظاهری شاداب و ورزشی داشته باشید.

خرید تونیک زنانه از فروشگاه لباس آنلاین

احتمالا برای خرید تونیک مجلسی جدید با چالشهایی مواجه خواهید شد زیرا که برای پیدا کردن یک تونیک مجلسی نمی دانید از چه فروشگاه لباسی دیدن کنید و گشتن بین رگال های شومیز و بلوز زنانه ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد.

مشکل دیگر این است که این نوع تونیکها به علت نوع پارچه که معمولا از ریون و کرپ دوخته شدهاند و دوخت و فرم ظریفی که دارند پرو نخواهند شد و صاحب فروشگاه به شما اجازه پرو نخواهد داد. بنابراین برای خرید تونیک زنانه پیشنهاد ما به شما این است که خرید اینترنتی را امتحان کنید زیرا در اینصورت لازم نیست زمان زیادی را در بین انواع لباسها به جستجو بپردازید کافی است با یک کلیک وارد فروشگاه لباس آنلاین شوید کلمه تونیک زنانه را فیلتر کنید و کالکشنی از انواع تونیکهای زنانه شیک را مشاهده کنید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: