چطور شومیز و زیر مانتویی مناسب انتخاب کنیم؟

ست کردن شومیز و زیر مانتویی

مدت ها است که مانتو هایی با طرح های قدیمی و دکمه دار که رنگ های تیره ای دارند مورد پسند خانم های شیک پوش امروزی قرار نمی گیرند و مانتو ها ی جلو باز در کمد اکثر خانم ها جا باز کرده است که ست و هماهنگی این دسته از مانتو ها با پیراهن زیری جزو نکته های است که در استایل از اهمیت زیادی برخودار است. مانتوها صدها و هزاران طرح مختلف دارند و طرح‌های آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. به همین دلیل دیگر اجزای لباس‌های زنانه مورد توجه قرارگرفته اند.
رواج گرفتن مدل تاپ ، شومیز و زیر مانتویی یکی از همین اجزای لباس است که اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به نظر می‌رسد، این لباس ها هم به دلیل محبوبیت مانتو های جلو باز باشد. در این مقاله قصد داریم انواع لباس زیر مانتو را معرفی کنیم و یاد بگیریم آن ها را چطور و با چه مانتویی ست کنیم. پس اگر میخواهید یک ترکیب زیبا در استایل تان به وجود بیاورید خواندن این مقاله را از دست ندهید.


 

شومیز لمه


لباس هایی که با پارچه لمه ساخته شده اند بیشتر مناسب مجالس و مهمانی هایی می باشند.خانم های شیک پوش از شومیز های لمه به عنوان یک لباس کاربردی و جذاب در مهمانی ها استفاده می کنند؛ اما این سوال پیش می آید که می توانید از انواع مدل شومیز لمه برای زیر مانتو استفاده کنید؟
لمه نوع پارچه ای است که در پارچه آن نخ های براق به کار می رود که زیبایی و چشمگیری این لباس را دو چندان می کند و اندام شما را زیبا تر و متناسب تر نشان می دهد؛ اما چطور می توان از این شومیز ها برای زیرمانتو استفاده کرد؟ به دلیل اینکه این لباس استایل بسیار زیبایی دارد فقط لازم است یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید. برای مثال شومیز لمه با رنگ خاکستری با مانتو سفید یا مشکی که رنگ های خنثی هستند ترکیب جذابی ایجاد می کند. ترکیب این رنگ ها و استفاده از لمه در هر صورت زیبا است. به این صورت که مانتو را از جنس لمه انتخب کنید و زیر آن یک شومیز ساده با رنگ خنثی بپوشید.


شومیز زیر مانتویی حریر یک انتخاب فوق العاده!

حریر از دسته پارچه هایی هست که ظرافت و زیبایی آن باعث می شود حس زنانگی بیشتر داشته باشید؛ به همین دلیل اگر نیاز دارید در مهمانی یا مناسبت خاصی با استایل زنانه و زیبایی دیده شوید شومیز حریر را انتخاب کنید. می توانید این دسته از شومیز ها را با یک مانتو جلو باز ست کنید که زیبایی شومیز دیده شود.به این دقت داشته باشید که این شومیزها برای فصول گرم تر سال و مراسم های رسمی تر مناسب هستند. در مقابل ، انواع شومیز و زیر مانتویی که جنس کرپ دارند برای فصل سرما مناسب تر هستند.


شومیز و زیر مانتویی نخی

اگر می خواهید یک شومیز زیبا و ساده برای زیر مانتو داشته باشید، شومیز نخی یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزمره خواهد بود، مخصوصا که جنس سبک و خنک این شومیز آن را تبدیل به بهترین انتخاب برای فصول بهار و تابستان کرده است.
نکته مهم آن است که رنگ این شومیزها را روشن انتخاب کنید که سازگار با فصل گرما هم باشد.

برای مشاهده محصولات شلوار مجلسی سایز بزرگ کلیک کنید.


انواع شومیز زیر مانتو با تنوع طرح و رنگ

تا اینجا با انواع شومیز برای فصول مختلف سال آشنا شدیم؛ اما داشتن یک استایل جذاب، نیازمند انتخاب یک شومیز با طرح ورنگ متناسب با استایل تان است در ادامه چند نکته برای انتخاب یک شومیز مناسب را خواهیم گفت.
شومیز ساده مناسب همه فصل
این نوع شومیز می تواند هر جنسی داشته باشد.کرپ، نخی یا پنبه ای اما آنچه در این نوع شومیز زیر مانتویی مهم است ، ساده و بدون طرح بودن آن می باشد. از این شومیز زیر مانتویی می توان در استایل های شلوغ با طرح های راه راه یا گل دار استفاده کرد تا طرح مانتو بهتر و بیشتر جلوه کند.


شومیز زیر مانتویی چهارخونه

برخلاف شومیز های ساده این دسته از شومیز ها پر از طرح و نقش هستند، بنابراین بهترین انتخاب برای مانتو های ساده و تک رنگ می باشند. بسته به سلیقه ای که دارید و رنگ مانتویی که انتخاب می کنید می توانید رنگ های روشن یا تیره را انتخاب کنید، اما از آنجایی که طرح های چهارخانه به اندازه کافی شلوغ هستند، انتخاب یک مانتو شلوغ می تواند استایل شما را نامتناسب نشان دهد.
در عوض یک انتخاب درست تیپ شما را به طرز زیبایی متفاوت و خاص نشان می دهد. البته استفاده مانتو چهار خانه و شومیز ساده را هم به عنوان یک ترکیب ایده آل پیشنهاد می کنیم؛ یک مانتو چهارخانه با شومیز ساده ازاستایل های رایج‌ است اما هما‌ن‌طور که اشاره کردیم، می‌توانید از ترکیب‌های مختلفی مطابق سلیقه خود برای ست کردن آن‌ها استفاده کنید و قاعدۀ کلی در این زمینه وجود ندارد.


شومیز زیر مانتو گلدار

اگر قصد دارید با آمدن فصل بهاراستایل خود را تازه کنید انتخاب شومیز زیر مانتویی گلدار بهترین انتخاب است. گل‌های روی شومیز یادآور شادابی و زیبایی این فصل هستند و حس زنانگی را ر شما دو چندان می کند، هم‌زمان با آغاز فصل بهار، این استایل شما حس زندگی،تازگی و ظرافت را در ذهن مخاطبان تداعی می کند.مشابه شومیزهای چهارخانه نکته مهمی که در پوشیدن این شومیز باید رعایت کنید انتخاب مانتو ساده است تا از شلوغ شدن بیش از اندازه در استایل جلوگیری شود.


نکاتی برای انتخاب رنگ شومیز زیر مانتو

یکی از نکاتی که به بهتر شدن استایل شما کمک میکند، انتخاب رنگ شومیز تیره به همراه مانتو های روشن است و برعکس اگر مانتو های شما رنگ تیره ای دارند، شومیز را از بین رنگ های روشن انتخاب کنید. درمورد انتخاب طرح های مختلف پارچه هم این نکته را در نظر داشته باشید تا به بهترین شکل ظاهر شوید.
در این مطلب انواع شومیز زیر مانتویی را معرفی کردیم و به ذکر نکاتی پرداختیم که در انتخاب این نوع شومیز باید رعایت کرد. با رعایت این نکات تیپ و استایل خود را به بهترین شکل درآورید.


تولیدی شومیز سایز بزرگ

شومیز سایز بزرگ در رنگ بندی ها و مدل های متفاوتی تولید می شود. شما می توانید با بهترین قیمت شومیز های سایز بزرگ زنانه را از تولیدی خریداری کنید. تولیدی شومیز های سایز بزرگ بهترین متریال ها را جهت تولید شومیز به کار می گیرد. اگر شومیز سایز بزرگ را از تولیدی تهیه کنید قیمت مناسب تری را پرداخت خواهید کرد. در واقع تولیدی از آنجایی که به صورت مستقیم جنس را به فروش می ‌رساند هزینه زیادی از مشتریان دریافت نمی کند. امروزه بسیاری از خانم هایی که سایز پلاس هستند باید لباس های سایز بزرگ را خریداری کنند. شومیز سایز بزرگ یکی از لباس های مجلسی به شمار می ‌رود. خانم ها برای اینکه در دورهمی ها و مجالس لباس مناسبی داشته باشند می‌ توانند شومیز سایز بزرگ را خریداری کنند. بهترین تولیدی شومیز های سایز بزرگ را انتخاب نمایند و سپس بین مدل ها و طراحی های متنوع یکی را خریداری کنند. دقت داشته باشید که برای خرید شومیز سایز بزرگ باید کیفیت شومیز را بررسی کنید. برخی از شومیز هایی که با پلاستیک تولید می شوند کیفیت مناسبی ندارند. خانم ها با پوشیدن شومیزهای سایز بزرگ پلاستیکی دچار حساسیت می شوند. بر همین اساس جهت خرید شومیز سایز بزرگ باید به متریال هایی که تولیدی به کار می ‌گیرد دقت داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین تولیدی را جهت خریداری شومیز را انتخاب کنید. هزینه خرید انواع شومیز سایز بزرگ به مدل و همچنین به جنس شومیز بستگی دارد. این موارد را در زمان بررسی قیمت شومیزهای زنانه باید در نظر داشته باشید.


مدل شومیز سایز بزرگ

برای خرید شومیز سایز بزرگ مدل شومیز یکی از مهم‌ ترین نکاتی است که اهمیت دارد. هر یک از مدل ها و طراحی های متفاوت شومیز را خیاطان طبق استانداردهای مشخص شده تولید می کنند. خیاطانی که در تولیدی های شومیز سایز بزرگ که شومیزهای زنانه را تولید می نمایند به فاکتورهای گوناگونی توجه دارند. شومیز های سایز بزرگ در مدل‌ های گوناگونی طراحی می‌ شوند. به همین دلیل است که خانم ها می توانند بین مدل‌ های گوناگون شومیز سایز بزرگ هر یک از آنها را انتخاب کنند. هر یک از خانم ها سلیقه متفاوتی برای خرید لباس دارند. به همین دلیل تولید کنندگان نمونه‌ های زیادی از شومیز ها را تولید می نمایند. در این صورت خانم ها می توانند با خیال راحت بین مدل های گوناگون شومیزها یکی از آنها را انتخاب کنند. برای بررسی مدل مناسب شومیز سایز بزرگ باید ابتدا هیکل خود را بشناسید. اینکه بدانید هر یک از مدل های شومیز ها مناسب چه هیکلی است اهمیت زیادی دارد. بسیاری از خانم هایی که درشت هیکل هستند نمی ‌توانند شومیزهای با اندازه سایز ایکس لارج را خریداری کنند. در واقع خانم های درشت هیکل باید شومیزهای دو ایکس یا سه ایکس لارج را خریداری نمایند. برای خرید مدل متفاوت شومیز سایز بزرگ بهتر است که با کارشناسان فروش مشورت کنند .کارشناسانی که فروش شومیز سایز بزرگ را بر عهده دارند تمامی نکات مربوط به مدل‌ های شومیزها را به مشتریان می گویند. به همین دلیل مشتریان شومیز مناسب سایز بزرگ را برای دورهمی های خود خریداری می کنند.

 

شومیز سایز بزرگ ترک

شومیز سایز بزرگ ترک با قیمت بیشتری نسبت به شومیز های سایز بزرگ ایرانی به فروش می رسد. در واقع هر یک از اجناس و لباس های ترک هزینه خریداری شان بالا است. هر یک از لباس های ترک را با استفاده از پارچه های مرغوب تولید می کنند. همچنین باید بدانید که لباس های ترک به صورت وارداتی در بازار ایران به فروش می رسند. به همین دلیل است که قیمت بیشتری برای خرید شومیز های ترک باید پرداخت نمایید.

 شومیز سایز بزرگ ترک را با قیمتی مناسب می توانید از فروشگاه سارافون خریداری کنید. دقت داشته باشید که شومیزهای ترک اصل را باید خریداری نمایید. برخی از فروشگاه ها هستند که شومیز سایز بزرگ ترک تقلبی را به مشتریان ارائه می دهند. شما تنها در صورتی که از جنس شومیز مطمئن باشید می توانید با اطمینان خاطر شومیزهای زنانه را تهیه نمایید. اینکه بدانید شومیز ها ترک هستند و کیفیت مناسبی دارند اهمیت زیادی دارد.

شومیزهای ترک طول عمر بیشتری از خود نشان می دهند. به همین دلیل افراد می توانند مدت زمان بیشتری از این شومیزها استفاده کنند. برای خرید شومیز سایز بزرگ ترک ابتدا باید جنس آنها را بررسی کنید و سپس قیمت آنها را محاسبه نمایید. در واقع قیمت هر یک از انواع شومیزهای زنانه ترک تا حدودی بالا است. هر یک از مدل های متفاوت شومیز سایز بزرگ ترک قیمت گوناگونی دارند. به همین دلیل مدل انواع شومیزهای سایز بزرگ را بررسی کنید و قیمت هر یک از آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.




سوالات متداول تولیدی شومیز سایز بزرگ

1.بهترین راه خرید شومیز برای بانوان سایز بزرگ از کجاست؟

شما می توانید با بهترین قیمت شومیز های سایز بزرگ زنانه را از تولیدی خریداری کنید. تولیدی شومیز های سایز بزرگ بهترین متریال ها را جهت تولید شومیز به کار می گیرد.

2.خیاطان در تولیدی های شومیز سایز بزرگ به چه چیز هایی توجه میکنند؟
خیاطانی که در تولیدی های شومیز سایز بزرگ که شومیزهای زنانه را تولید می نمایند به فاکتورهای گوناگونی توجه دارند.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: