لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی برای خانم های چاق

"شما با هر اندام و سایزی زیبا هستید" خانم های امروزی می دانند به جای پوشاندن چاقی اندام خود، چطور این برجستگی و انحنا را به خوبی نمایش دهند. باور به این موضوع که بدن شما منحصر به فرد و زیبا است اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا می برد.

همان قدر که انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ مناسب می تواند زیبایی شما را دو چندان کند، انتخابی اشتباه اندام شما را بد شکل و نا متناسب نشان خواهد داد. رعایت چند نکته در دوخت، نوع پارچه و یا حتا انتخاب اکسسوری باعث می شود در لباس مجلسی خود به زیبایی بدرخشید.

درادامه با یادگیری این چند نکته به راحتی می توانید انتخاب مناسب با سایز و دلخواه خود را داشته باشید.

لباس مجلسی با برش مناسب پلاس سایز

برش لباس یکی از مهم ترین عوامل در نمایان کردن برجستگی یا انحنای بدن افراد است. از بین انواع برش ها سه مدلی که در ادامه خواهیم گفت از بهترین انواع برش برای افراد با سایز بزرگ است.

برش راسته

این مدل برش از شانه تا پایین لباس به یک اندازه می باشد. این مدل برای افرادی مناسب است که اندام مثلثی شکل دارند. برش راسته اندام شما را کشیده تر و متنانسب تر نشان می دهد.

برای خواندن مطالب بیشتر درمورد انواع مانتو سایز بزرگ کلیک کنید.

برش امپراطوری

برش امپراطوری بیشتر توجه ها را به سمت بالا تنه می برد. لباس تا زیر سینه تنگ است و هر چه به سمت پایینی لباس می رود لباس آزاد تر می شود. این برش مخصوص خانم هایی است که اندام گلابی شکل دارند.

برش شکل A

همانطور که از مدل این حرف پیداست برش پارچه با الگو برداری از این مدل با شیب ملایمی آزاد می شود. قسمت پایینی لباس در این مدل به صورت کلوش است. این لباس انحنای بدن را با تاکید بیشتر نشان می دهد، به طوری که برجستگی قسمت پایینی و بالایی بدن را متناسب و زیبا نشان می دهد.

رنگ لباس مجلسی را تیره انتخاب کنید

منظور از رنگ تیره فقط رنگ مشکی نیست شما می توانید از انواع رنگ آبی، سبز، زرشکی، بنفش که تیره تر هستند استفاده کنید. برخی از خانم ها به دلیل اینکه رنگ های تیره ظاهر آن ها را شاداب نشان نمی دهد از پوشیدن این این رنگ ها خوداری می کنند. اما پیشنهاد ما این است که رنگ های تیره تر را برای پوشیدن انتخاب کنید و برای اینکه استایلتان ظاهر جذاب تری بگیرد از اکسسوری های مختلف استفاده کنید. انتخاب این اکسسوری ها نشاط و شادابی را به چهره شما باز می گرداند.

از انتخاب لباس مجلسی با چاپ­ های بزرگ اجتناب کنید

انتخاب لباس­های چاپ دار و طرح دار برای زنان بزرگ سایز فاجعه است چون آنها را از آنچه که هستند درشت تر نشان می ­دهد. چاپ­های بزرگ ظاهر شما را نازیبا می­کند و بهتر است که از انتخاب آنها دوری کنید اما اگر به طرح و چاپ علاقه دارید می­توانید از چاپ­های ریز که پس زمینه­ آنها تیره است استفاده کنید. چاپ­های ریز اگر به درستی انتخاب شوند می­تواند به لاغرتر نشان دادن شما کمک کند.

لباس مجلسی طرح دار

برای دیدن محصولات بیشتر درمورد تونیک های سایز بزرگ کلیک کنید.

لباس مجلسی با چاپ ریز

اگراندام درشتی دارید می توانید با انتخاب لباس هایی که چاپ ریزی دارند اندام خود را متناسب تر نشان دهید. توجه داشته باشید لباس هایی که چاپ درشتی دارند شما را چاق تر از حالت عادی نشان می دهند. لباس های های ساده تر یا لباس هایی که با نقش های ریز طراحی شدند انتخاب بهتری برای شما هستند.

سایز لباس

انتخاب سایز مناسب برای لباس مجلسی اهمیت زیادی دارد. سایز لباس را طوری انتخاب کنید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد نباشد. پس این موضوع را به خوبی داخل اتاق پرو بررسی کنید تا علاوه بر نشان دادن انحنای بدن خود از حجیم نشان دادن آن خوداری کنید.

مدل یقه لباس

مدل یقه یکی از نکاتی است که می تواند توجهات را به جای اندام شما به سمت صورت و گردن ببرد. پس انتخاب درست آن اهمیت زیادی دارد. مدل هایی که بین خانم های سایز پلاس پر طرفدار شده یقه هالتری و یقه قایقی است. یقه هالتری به خانم هایی که بالا تنه درشت تری دارند پیشنهاد می شود. برای جلب توجه بیشتر بر قسمت بالایی می توان از یک جفت گوشواره بلند استفاده کرد. یقه قایقی گزینه ای مناسب برای خانم هایی است که بالا تنه کوچکتری دارند. این مدل بین دو شانه قرار می گیرد و باعث پهن تر نشان دادن آن ها می شود. اکسسوری مناسب این لباس یک گردنبند زیبا می باشد که ترکیب فوق العاده ای می سازد.

لباس مجلسی استین دار یکی از بهترین گزینه هاست

خانم هایی که بازوی درشت تری دارند با پوشیدن لباس های آستین دار می توانند آن ها را پنهان کنند. بسته به سلیقه افراد این لباس ها می توانند با آستین سه ربع، نصف یا کامل باشد. این آستین ها به مجلس یا میزان راحتی شما در آن جا هم بستگی دارد. بهتر است مدل این استین ها را خیلی پفی و چین دار انتخاب نکنید.

لباس را با دور کمر مشخص انتخاب کنید

همه خانم ها در هر سایزی تمایل دارند انحنای بدن خود را نمایش دهند. این فرو رفتگی و برجستگی ظاهر زنانه به اندام می دهد. برای تاکید بیشتر بر روی این برجستگی ها لباسی را انتخاب کنید که دور کمر مشخصی داشته باشد. با استفاده از کمربند می توانید یک خط زیر سینه ایجاد کنید تا انحنای کمر به خوبی دیده شود.

لباس مجلسی

سخن پایانی

معمولا وقتی صحبت از خرید لباس برای افراد پلاس ساز می شود خانم ها ناامیدانه به دنبال لباس مورد علاقه خود می گردند. و برای انتخاب لباس هایشان از صنعت مد فاصله می گیرند. اما اخیرا تغییرات زیادی در صنعت مد ایجاد شده که یکی از آن ها طراحی و دوخت لباس مناسب خانم های درشت اندام می باشد. هدف از نوشتن این مقاله آموزش نکاتی است که با رعایت آن ها لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس اعتماد به نفس بیشتر دارید. لباس های خیلی جذب یا خیلی گشاد ظاهر خوبی ایجاد نمی کند، لباسی را انتخاب کنید علاوه بر زیبایی و راحتی حس بهتری به شما بدهد. و در آخر فراموش نکنید که شما در هر سایز و وزنی زیبا هستید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: