راهنمای خرید آنلاین لباس سایز بزرگ زنانه

همان طور که می‌دانید لباس‌ها عمدتاً در سایزهای نرمال تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این میان فروشگاه‌هایی به طور اختصاصی برای افرادی که فرم اندام آن‌ها درشت بوده و اصطلاحاً پلاس سایز هستند لباس سایز بزرگ زنانه عرضه می‌کنند. افراد چاق معمولاً در انتخاب و خرید لباس بزرگ اشتباهاتی می‌کنند. به طور مثال همیشه به دنبال لباس‌های تیره، ساده و گشاد هستند. در حالی که با دانستن اصول ست کردن لباس می‌توانند لباس‌های متناسب با فرم بدن و در عین حال زیبا و مطابق مد روز را خریداری کنند؛ بنابراین پوشاک زنانه سایز بزرگ برای افرادی طراحی و تولید شده است که سایز آن‌ها نرمال نبوده و در محدوده استانداردهای مد و فشن قرار ندارد.




نکات مهم در خرید پوشاک سایز بزرگ زنانه 

در خرید لباس سایز بزرگ بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. مهم‌ترین نکته این است که به جای خرید لباس‌های برند و مارک به دنبال لباسی باشید که اندام شما را متناسب نشان می‌دهد.
  2. بهتر است از برندهایی خرید کنید که به صورت اختصاصی به تولید لباس‌های سایز بزرگ برای افراد پلاس سایز مشغول هستند. این برندها همه تمرکز خود را به روی طراحی و دوخت لباس‌های سایز بزرگ برای افراد چاق و هر چه بهتر دیده شدن آن‌ها می‌گذارند.
  3. از دیگر موارد مهم در انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه توجه به طرح پارچه است. به دنبال طرح‌ها و رنگ‌هایی باشید که شما را چاق‌تر نشان نمی‌دهند. به طور مثال پارچه‌های گل گلی و چهارخانه اندام را چاق‌تر نشان می‌دهند در حالی که پارچه‌های راه دار با راه‌های عمودی اندام را کشیده‌تر و ظاهر فرد پلاس سایز را لاغرتر نشان می‌دهند.
  4. طراحی لباس‌ها هم تأثیر بسیار زیادی در متناسب دیده شدن اندام‌ها دارد. لباس‌هایی با برش‌های عمودی می‌توانند انتخاب بهتری برای افراد پلاس سایز باشند. همچنین طراحی یقه و آستین‌ها هم در لباس‌های سایز بزرگ حائز اهمیت هستند. به عنوان مثال طبق اصول طراحی و مد و فشن، یقه‌های کشیده مثل یقه هفت صورت و بالا تنه را کشیده‌تر و یقه‌های خشتی و قایقی سبب عریض‌تر دیده شدن بالا تنه می‌شوند؛ بنابراین انتخاب مدل مناسب می‌تواند به متناسب دیده شدن اندام شما بسیار کمک کند.
  5. لباس گشاد از جمله بدترین انتخاب‌ها برای افراد پلاس سایز است. لباس باید متناسب با فرم بدن باشد. خرید لباس گشاد می‌تواند شما را چاق‌تر نشان دهد در عین حال لباس خیلی تنگ نیز چندان ظاهر خوشایندی ندارد.



انواع فرم برای اندام بدن

  1. همان طور که می‌دانید فرم‌های مختلفی برای اندام بدن وجود دارد. طبق تعریف‌های حوزه مد و طراحی، فرم بدن به شکل‌های سیب، گلابی، مستطیل، مثلث، ساعت شنی و غیره هستند که برای هر یک لباس متناسبی طراحی و دوخته می‌شود؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید لباس سایز بزرگ زنانه فرم بدن خود را بشناسید و لباس متناسب با فرم بدن خود انتخاب و خریداری کنید.
  2. از دیگر موارد اشتباه که افراد پلاس سایز در خرید لباس سایز بزرگ زنانه انجام می‌دهند می‌توان به انتخاب رنگ مشکی اشاره کرد. درست است که رنگ مشکی می‌تواند ظاهر فرد را لاغرتر نشان دهد اما استفاده صحیح از رنگ‌ها می‌تواند استایل زیباتری برای آنها به وجود آورد. به طور مثال می‌توان از تناژ تیره رنگ‌های مختلف استفاده کرد.
  3. از دیگر لباس‌های سایز بزرگ زنانه شلوارهای پلاس سایز هستند که بهتر است گشاد نباشند. انتخاب شلوار چسبان و بلوز راسته و بلند می‌تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد. در صورتی که فرم بدن گلابی باشد یا پاها کلفت باشند بهتر است از شلوارهای چسبان استفاده نشود.
  4. همیشه به اضافه وزن موضعی توجه کنید. به طور مثال اگر تنها دارای چاقی شکمی یا پاها هستید بهتر است در انتخاب رنگ مناسب برای آن قسمت‌ها توجه و دقت کافی داشته باشید. رنگ‌های تیره را برای قسمت‌های چاق و رنگ‌های روشن را برای دیگر قسمت‌ها انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌ها به شادابی چهره و ساخت استایلی چشمگیر کمک می‌کند بنابراین استفاده از رنگ‌ها را در انتخاب لباس‌هایتان فراموش نکنید.



لباس سایز بزرگ زنانه را برای ایجاد تناسب اندام انتخاب کنید

فرقی نمی کند که چاقی و اضافه وزن شما در کدام قسمت از بدن تان بیشتر نمایان باشد، چه در قسمت پایین تنه و چه در قسمت بالاتنه دارای اضافه باشید بایستی در انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه دقت داشته باشیدکه تناسب و تعادلی توهمی در اندام خود به وجود آورید.
افراد دارای اضافه وزن ممکن است دارای ران پر، شکم بزرگ، باسن حجیم یا اندامی به شکل ساعت شنی باشند و لازمه داشتن انتخابی درست در زمینه انتخاب لباس در اولین قدم، شناخت اندام خود است. گام بعدی پنهان کردن عیوب موجود در اندام هاست، به عنوان مثال برای پنهان کردن چاقی ران می توان از یک دامن فون که قد آن تا زانو کشیده شده باشد همراه با یک تیشرت زنانه کوتاه استفاده نمود. در این حالت بیشتر توجهات به سمت کمر جلب می شود و چاقی ران ها پوشانده و تعادل اندام ها حفظ می گردد.

برای مشاهده محصولات بلوز و تیشرت سایز بزرگ کلیک کنید.



استفاده از لباس زیر مناسب معادل با زیبایی لباس سایز بزرگ زنانه در بدن

حتی اگر بهترین لباس سایز بزرگ زنانه را که متناسب با اندام شما باشد و قابلیت پوشش دهی عیوب مربوط به اضافه وزن در بدن شما را دارا باشد، در صورت استفاده نکردن از لباس زیر مناسب وضعیت طبیعی و زیبایی از نظر ظاهری نخواهید داشت. لباس زیر مناسب می تواند حمایت اولیه و کافی را از اندام شما انجام و تعادل لازم ظاهری را ایجاد کند. به عنوان مثال مناسب بودن لباس زیر مورد استفاده در قسمت بالاتنه شرط قرار گرفتن نرمال و زیبای بلوز و ژاکت یا هر لباس سایز بزرگ زنانه مربوط به بالاتنه است.
لباس زیر بالاتنه را کشیده تر، زیباتر و جوانتر نشان می دهد و باعث می شود اندام شما به حالت ساعت شنی (ساعت شنی زیبا و متعادل نه ساعت شنی ناشی از اضافه وزن که خود یکی از حالات اندام های نامناسب است) درآید.
در انتخاب لباس زیر مناسب، می توانید نکات لازم را از منابع مربوطه مطالعه نمایید اما پوشیدن لباس زیر بدون چروک که کاپ های آن کامل بر روی قفسه سینه قرار گرفته باشند و در عین حال راحتی شما با پوشیدن آن تامین شود مطمئنا لباس زیر مناسبی خواهد بود.



لباس های سایز بزرگ زنانه متنوع از نظر طرح و رنگ

استفاده از لباس های با هر طرح، رنگ و نقشی در صورتی که به زیبایی و تناسب اندام شما کمک کند هیچ جای خجالتی ندارد. به جای خجالت از انتخاب و استفاده از این گونه لباس ها بایستی سیاست زیادی در این باره به خرج دهید و لباس هایی را انتخاب کنید که به نفع ما در متعادل نشان دادن اندامتان باشند.
در صورت وجود هرگونه ایراد در قسمت پایین تنه می توانید از لباس های با طرح و نقش شلوغ استفاده و در عوض با انتخاب لباس های یقه هفت یا یقه باز جذاب توجه را بیشتر به سمت بالاتنه خود جلب کنید.

انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه برای خانم های کوتاه قد

در انتخاب پوشاک زنانه سایز بزرگ توجه به قد نیز برای انتخاب لباسی مناسب از اهمیت بسیار، برخوردار است. هر خانم دارای اضافه وزن نیازمند به لباس زنانه سایز بزرگ، ممکن است کوتاه قد، بلند قد یا دارای قد متوسط باشد. خانم های دارای اضافه وزن کوتاه قد آن عده از افرادی محسوب می شوند که دارای قدی کمتر از ۱۶۰ سانتی متر باشند.
لباس سایز بزرگ مناسب برای این افراد لباسی است که نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد باشد.
در مورد طرح و نقش پارچه لباس نیز بایستی توجه داشت که لباس های دارای خطوط عمودی و بدون طرح یا دارای طرح های ریز در این مورد مناسب ترین انتخاب و لباس های دارای طرح و نقش درشت یا دارای خطوط افقی بدترین انتخاب هستند. استفاده از اکسسوری های مناسب و درشت نیز می تواند به لاغرتر و کشیده تر شدن اندام شما کمک کند.



لباس سایز بزرگ برای خانم های دارای شکم بزرگ

خانم هایی که دارای شکم بزرگ و پاهای لاغری هستند به اصطلاح خانم های دارای اندام سیبی شکل می باشند. در این نوع اندام ها وزن بدن بیشتر در قسمت میانی متمرکز است و از این رو بایستی انتخابی داشت که توجهات را بیشتر به سمت پاها جلب کند. در این مورد پیشنهاد ما این است که بیشتر روی جنس پارچه توجه نمایید نه طرح و نقش آن. بهتر است لباس سایز بزرگی را انتخاب کنید که جنس پارچه آن شل باشد و اندازه آن به گونه ای باشد که روی شکم به حالت تنگ قرار نگیرد.
جنس ابریشمی دارای طرح ساده بهترین انتخاب برای جنس و طرح لباس یک خانم با اندام سیبی شکل است و می تواند عیب اندام او را بپوشاند. رنگ لباس نیز هرچه تیره تر باشد توجه کمتری به اضافه وزن جلب می کند و به لاغرتر دیده شدن نیز کمک می کند. لایه لایه بودن پارچه لباس در قسمت شکم نیز می تواند به کوچکتر دیده شدن و عدم جلب توجه شکم در افراد دارای اضافه وزن سیبی شکل کمک کند.
همچنین توجه داشته باشید بهتر است افرادی که دارای شکم بزرگی هستند در انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه خود لباس هایی که دارای پیل، جیب یا هر گونه متعلقات دیگر در ناحیه شکم لباس هستند را انتخاب نکنند چرا که این لباس ها توجه بیننده را بیشتر به سمت شکم جلب و تناسب اندام مدنظر را ایجاد نخواهند کرد.

همان طور که مشاهده می‌کنید در خرید لباس سایز بزرگ زنانه علاوه بر کیفیت باید به ترفندهای گفته شده نیز توجه کرد. به کمک موارد گفته شده می‌توانید استایلی شیک متناسب با اندام خودتان خریداری کنید. خرید لباس برای افراد با سایز بزرگ همیشه دردسرهای خود را داشته است. از جمله مشکلات موجود برای افراد پلاس سایز در هنگام خرید لباس سایز بزرگ زنانه می‌توان به موجود نبودن سایزهای بزرگ در فروشگاه‌های مختلف و وجود طرح‌ها و رنگ‌های یکنواخت اشاره کرد.



خرید لباس سایز بزرگ زنانه

اینکه برخی از افراد جامعه دچار مشکل چاقی باشند، یک اتفاق بدی نیست. واقعیت این است که چاقی و اضافه وزن نباید برای زنان محدودیت ایجاد کند. ولی متاسفانه، بیشتر لباس هایی که در فروشگاه ها به فروش می روند، به صورت اندامی دوخته شده اند. پوشید لباس های اندامی برای زنانی که علاقه مند هستند شیک پوش و خاص پوش باشند، اصلا توصیه نمی گردد. به همین خاطر، لازم است که بانوان عزیزی که سایز بزرگی دارند، به دنبال خرید لباس زنانه سایز بزرگ باشند. لباس های زنانه سایز بزرگ، سایز بزرگ تری نسبت به لباس های زنانه ایکس لارج و دو ایکس لارج و ... دارند. به همین خاطر، می توانند گزینه مناسبی برای بانوان عزیزی باشند که نیاز به پوشیدن لباس های گشادتر و آزادتر دارند. برای خرید لباس سایز بزرگ زنانه توصیه می شود که بانوان عزیز به فروشگاه هایی مراجعه کنند که اقدام به فروش این لباس ها می کنند. زیرا اکثر لباس هایی که در فروشگاه های سطح شهر به فروش می روند، دارای سایز اندامی و کوچک هستند.



قیمت لباس سایز بزرگ زنانه

همه مردم به علت بالا رفتن قیمت خرید لباس ها، به دنبال فروشگاه هایی هستند که اقدام به فروش لباس سایز بزرگ زنانه با قیمت مناسب کنند. واقعیت این است که امکان خرید انواع لباس سایز بزرگ زنانه با قیمت مناسب از فروشگاه های مختلف وجود دارد. اما آیا همه فروشگاه ها، کیفیت مناسبی را نیز برای لباس های زنانه سایز بزرگ ارائه می کنند؟ قیمت لباس سایز بزرگ زنانه بر اساس نوع لباس، نوع پارچه به کار رفته و کیفیت لباس تعیین می شود. با توجه به اینکه میزان پارچه به کار رفته در لباس سایز بزرگ زنانه بیشتر است، قیمت این لباس ها نیز بالاتر است. بنابراین، این یک امر طبیعی است که شما برای خرید یک لباس سایز بزرگ زنانه پول بیشتری پرداخت کنید. موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت لباس سایز بزرگ زنانه است. اینکه شما یک لباس سایز بزرگ زنانه ارزان خریداری کنید، هنر نکرده اید! باید دقت داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید. متاسفانه، برخی از فروشگاه ها بدون اینکه کیفیت خوبی ارائه کنند، قیمت لباس سایز بزرگ زنانه را پایین می آورند. مردم نیز اقدام به خرید این لباس ها می کنند، ولی پس از چند بار پوشیدن باید لباس را دور بیندازند!



تولیدی لباس سایز بزرگ

اکثر تولیدی های موجود در کشور ایران، اقدام به تولید لباس های اندامی و سایز کوچک می کنند. زیرا به هر حال تقاضای مردم برای خرید این لباس ها بیشتر است. در گذشته نیز بانوانی که سایز بزرگی داشتند، برای داشتن لباس های راحتی، شیک و ... به خیاط مراجعه می کنند. اما در حال حاضر، تولیدی های مختلفی وجود دارند که اقدام به تولید لباس سایز بزرگ می کنند. تولیدی لباس سایز بزرگ باید بر اساس هیکل افراد چاق و تپل لباس بدوزد. کیفیت دوخت، کیفیت پارچه و نوع دوخت، از جمله معیارهایی هستند که باید برای لباس های سایز بزرگ مورد توجه قرار گیرند.


لباس سایز بزرگ زنانه ارزان 

یکی از مهم ترین دغدغه های بانوان عزیز برای خرید لباس سایز بزرگ زنانه، قیمت این لباس ها است. قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با قیمت لباس سایز بزرگ زنانه صحبت کنیم. باید به شما بگوییم که قیمت پارچه و دوخت لباس ها در کشور ایران بالا رفته است. به همین خاطر، این طبیعی است که شما برای خرید لباس سایز بزرگ زنانه نیاز به پرداخت هزینه کمی زیادتری داشته باشید.

به هر حال، با توجه به اینکه میزان پارچه مورد استفاده قرار گرفته برای دوخت لباس سایز بزرگ زنانه بیشتر است، قیمت این لباس ها نیز بالاتر می رود. اما برخی از فروشگاه ها، اقدام به ارائه لباس سایز بزرگ زنانه با قیمت ارزان می کنند.

در هر حال توصیه می کنیم که قبل از خرید لباس سایز بزرگ زنانه،اول به کیفیت آن توجه داشته باشید. هیچ گاه قیمت و هزینه را فدای کیفیت نکنید! ولی باز هم قبل از خرید هر نوع لباس سایز بزرگ زنانه، قیمت های موجود در بازار را بررسی کنید تا بتوانید با بهترین قیمت، لباس سایز بزرگ را خریداری نمایید.


تولیدی لباس راحتی سایز بزرگ 

لباس سایز بزرگ زنانه باید توسط تولیدی های اختصاصی تولید شوند. زیرا هر یک از انواع لباس های سایز بزرگ باید با طرح ها و نوع دوخت مختلفی تولید شوند. تولیدی لباس راحتی سایز بزرگ زنانه می تواند تمامی معیارهای مناسب برای دوخت یک لباس راحتی سایز بزرگ را در نظر بگیرد.

جنس لباس های راحتی سایز بزرگ باید بسیار راحت باشد. پارچه های چسبان، تنگ و ... مناسب لباس های راحتی سایز بزرگ نمی باشند. به همین خاطر، در تولیدی لباس راحتی سایز بزرگ، بهترین لباس ها به تولید می رسند. بانوان چاق و تپل هم می توانند با توجه به سلیقه خودشان، هر یک از این لباس های راحتی را انتخاب کنند.



خرید اینترنتی از فروشگاه سارافون

همان طور که می‌دانید خرید لباس سایز بزرگ زنانه نیازمند دقت و توجه بیشتری است. از طرف دیگر پیدا کردن فروشگاه‌ها و برندهای عرضه کننده لباس‌های سایز بزرگ کار آسانی نیست. در این میان می‌توان خرید آنلاین را بهترین راه برای خرید لباس‌های پلاس سایز دانست.

از مزایای خرید اینترنتی می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه‌های رفت و آمد، امکان مشاهده مشخصات دقیق کالا، امکان مقایسه با سایر محصولات، امکان مقایسه قیمت با سایر رقبا و غیره اشاره کرد.



سوالات متداول لباس سایز بزرگ زنانه

1.مهم ترین نکته در انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه چیست؟

مهم‌ترین نکته این است که به جای خرید لباس‌های برند و مارک به دنبال لباسی باشید که اندام شما را متناسب نشان می‌دهد.

2.با وجود ایراد در قسمت پایین تنه چیکار میشود کرد؟

در صورت وجود هرگونه ایراد در قسمت پایین تنه می توانید از لباس های با طرح و نقش شلوغ استفاده و در عوض با انتخاب لباس های یقه هفت یا یقه باز جذاب توجه را بیشتر به سمت بالاتنه خود جلب کنید.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: