انواع مدل مانتو سایز بزرگ

مدل مانتو سایز بزرگ 

خانم ها بایستی فرم بدن خود را بشناسند و بر اساس آن مدل های لباس و مانتو را انتخاب کنند. مانتو سایز بزرگ نیز دارای انواع مدل های متنوع هستند. برای انتخاب مدل مناسب باید حتما به فرم بدن خود توجه داشته باشید. برخی از اندام های گلابی و یا الماسی شکل هستند. اندام های ساعت شنی و سیبی شکل نیز دو مدل دیگر از فرم های بدن می باشند. خانم هایی که به خرید مانتو سایز بزرگ احتیاج پیدا می کنند بیشتر اندام های سیبی و گلابی شکل دارند. پس از آنکه فرم بدن خود را تشخیص دادید می توانید مدل مناسب مانتوی خود را انتخاب کنید.

حتما مدل مانتو با سایز بزرگ را با سایر مدل های مشابه موجود در کمد لباس خود مقایسه کنید. همچنین عکس های زیادی از این مدل مانتو را در اینترنت مشاهده کنید. حتما به توضیحات کپشن نیز در مورد مدل توجه کنید. فروشگاه های اینترنتی انواع مدل های مانتو را در کاتالوگ خود ارائه می دهند. برای انتخاب مدل وقت کافی بگذارید تا بهترین مدل مناسب برای اندام خود پیدا کنید.

البته که جنس و طرح پارچه در انتخاب مدل مانتو تاثیر گذار است. مدل های مختلف مانند مانتو های کتی، جلو باز، راسته، مجلسی، اسپرت، پانچ و ... وجود دارند که در سایز های بزرگ نیز دوخته می شوند. پس از اندازه گیری دقیق و درست و همچنین انتخاب مدل مانتو سایز بزرگ نوبت به انتخاب پارچه و طرح و رنگ آن شده است. انتخاب نوع و حالت جنس پارچه در زیبایی مانتو بسیار مهم است.


مدل مانتو سایز بزرگ کرپ 

مدل های مانتو سایز بزرگ ممکن است همگی از پارچه های سفت و نرم باشند. انعطاف پارچه در انتخاب مانتو با سایز بزرگ بسیار مهم است. خانم هایی که به دنبال خرید مانتو با سایز های بزرگ هستند باید حتما به جنس و انعطاف پارچه توجه کنند. پارچه های که انعطاف بیشتری دارند فرم بدن شما را پوشش می دهند. پارچه های ضخیم و کلفت باعث می شود تا خانم ها چاق تر نشان داده شوند.

همچنین در مقابل پارچه هایی که دارای جنس بسیار نرم و نازکی هستند برای انتخاب مانتو مناسب نمی باشند. پارچه هایی که نازک هستند به راحتی فرم بدن را نشان می دهند به همین جهت این پارچه ها نیز برای انتخاب مانتو در سایز بزرگ مناسب نخواهند بود. جنس پارچه کرپ یکی از معدود پارچه هایی است که برای پارچه مانتو خانم هایی با سایز بزرگ مناسب است.

مدل مانتو سایز بزرگ کرپ مدل مانتو هایی جذابی هستند که به خوبی بر تن و اندام خانم ها می نشیند. پارچه کرپ تن پوش بسیار خوبی دارد و البته دارای انواع مختلفی است. حتما در زمان خرید مانتو به صورت اینترنتی انواع پارچه ها را بشناسید. زمانی که مدل مانتوی خود را انتخاب کردید حتما به نوع پارچه کرپ نیز توجه کنید. برخی از مانتوهای کرپ با طرح های گلدوزی شده بسیار مناسب مجالس و مهمانی مناسب می باشند.

حتی از این پارچه برای دوخت مانتو های رسمی و اداری نیز استفاده می شود. پارچه کرپ دارای رنگ های متنوعی است که رنگ های گرم و تیره برای دوخت مانتو سایز بزرگ مناسب تر می باشند. بنابراین پارچه کرپ یکی از پارچه های جذاب و پر طرفدار در دوخت مانتو های با سایز بزرگ می باشد. دلیل این امر نیز واضح است زیبایی پارچه و تنخور عالی و پوشش فرم بدن و همچنین تنوع بالای رنگ و طرح از دلایل این محبوبیت هستند.


قیمت مانتو سایز بزرگ 

مانتو سایز بزرگ دارای تنوع قیمتی نیز می باشند. چنانچه قصد خرید مدل مانتو های مختلف با سایز بزرگ داشته باشید ممکن است با طیف وسیعی از قیمت ها مواجه شوید. برخی از مزون ها و تولیدی های مانتو، قیمت های متفاوتی را برای مانتو سایز بزرگ ارائه می دهند. ممکن است برخی از مزون و تولیدی ها مانتو های با سایز بزرگ را با قیمت بالاتری نسبت به مانتو های سایز کوچک ارائه بدهند.

به دلیل استفاده از پارچه بیشتر و یا مدت زمان بیشتر در دوخت دلیل این امر خواهد بود. اما برخی از تولیدی و مزون ها نیز قیمت مانتو های با سایز بزرگ را مطابق با سایز مانتو با سایز های مختلف ارائه می دهند. به هر حال در زمان خرید مانتو ارائه قیمت از سوی فروشگاه های فروش ضروری است.

قیمت مانتو های مختلف با سایز بزرگ بستگی به پارچه مانتو، مدل آن، طرح و دوخت مزونی مانتو و استفاده از اکسسوری در طراحی مانتو و ... دارد. بر اساس مدل و طرح و پارچه مانتو قیمت آن نیز به مشتری ارائه می شود. بر اساس مدل های متنوع قیمت ها نیز متنوع می شوند. از این رو خرید مانتو سایز بزرگ از فروشگاه های اینترنتی این فرصت را به خانم ها خواهد داد تا مانتوی با قیمت مناسب انتخاب کنند. همچنین انواع طرح و مدل مانتو در سایز های بزرگ و برای ارائه به مشتریان در این فروشگاه ها ارائه می شوند.

برای خواندن مطالب بیشتر درمورد لباس مجلسی برای افراد چاق کلیک کنید.


مانتو سایز بزرگ مجلسی 

مانتو سایز بزرگمعمولا مدل های محدودی دارند. اما اگر فروشگاه هایی که دارای تنوع طرح و مدل باشند را جست و جو کنید حتما کاتالوگ بلند بالایی از مانتو با سایز بزرگ برای شما ارائه می شود. مانتو مجلسی یکی از مدل مانتو هایی است که در سایز بزرگ بسیار تقاضا می شود. مانتو مجلسی نیز در رنگ و مدل های متنوع طراحی می شوند. طراحی مدل مجلسی مانتو سایز بزرگ نیاز به تخصص و رعایت استاندارد ها دارد. بسیاری از خانم ها برای شرکت در مهمانی و مجالس خود نیاز به یک مانتو شیک دارند.

مانتو مجلسی در همه مهمانی ها، تولد ها، عروسی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. پس خانم ها برای انتخاب این مانتو بسیار حساسیت نشان می دهند. پوشیدن مانتو های مجلسی زیبا و شیک در جمع اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.

بنابراین طراحان برای دوخت و طراحی این مدل از مانتو دقت زیادی را به خرج می دهند. همچنین از پارچه های زیبا با تن پوش مناسب استفاده می کنند. پارچه مانتو های مجلسی نرم و خوش رنگ هستند.


خرید مانتو سایز بزرگ 

می دانیم که خرید مانتو سایز بزرگ انتخاب های زیادی را برای خریدار باقی نمی گذارد. اما خب اگر از فروشگاه های آنلاین اقدام به خریداری شود تنوع مدل ها زیاد می شوند. همیشه برای خرید محصولات و کالاهایی که انتخاب زیادی پیش روی خریدار نیست فروشگاه های آنلاین و معتبر پیشنهاد می شود. همانطور که قبلا به آن اشاره شد لازم است تا در زمان خرید مانتو سایز بزرگ به نکاتی توجه کرد. مدل مانتو، جنس مانتو، اندازه دقیق خریدار، رنگ و طرح و ... موارد مهمی هستند که باید در زمان خرید اینترنتی مانتو با سایز بزرگ به آنها توجه کرد. توجه به هر یک از این موارد باعث می شود تا شما خریدی مطمئن و نزدیک به آنچه می خواستید داشته باشید. لذا حتما به مدل و جنس و البته فرم بدن خود توجه زیادی داشته باشید. سایز مانتو در مانتو های با سایز بزرگ موضوع مهمی است.


مانتو سایز بزرگ مجلسی 

مانتو سایز بزرگ معمولا مدل های محدودی دارند. اما اگر فروشگاه هایی که دارای تنوع طرح و مدل باشند را جست و جو کنید حتما کاتالوگ بلند بالایی از مانتو با سایز بزرگ برای شما ارائه می شود. مانتو مجلسی یکی از مدل مانتو هایی است که در سایز بزرگ بسیار تقاضا می شود. مانتو مجلسی نیز در رنگ و مدل های متنوع طراحی می شوند. طراحی مدل مجلسی مانتو سایز بزرگ نیاز به تخصص و رعایت استاندارد ها دارد. بسیاری از خانم ها برای شرکت در مهمانی و مجالس خود نیاز به یک مانتو شیک دارند.

مانتو مجلسی در همه مهمانی ها، تولد ها، عروسی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. پس خانم ها برای انتخاب این مانتو بسیار حساسیت نشان می دهند. پوشیدن مانتو های مجلسی زیبا و شیک در جمع اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.

بنابراین طراحان برای دوخت و طراحی این مدل از مانتو دقت زیادی را به خرج می دهند. همچنین از پارچه های زیبا با تن پوش مناسب استفاده می کنند. پارچه مانتو های مجلسی نرم و خوش رنگ هستند.


مانتو سایز بزرگ شیک زنانه 

طرز دوخت مانتو سایز بزرگ خانم هایی که مانتو سایز بزرگ می خرند باید توجه داشته باشند که مانتو با اندام و اندازه بدن آنها هماهنگ باشد. مانتو گشاد .و بزرگ تر از سایز بدن شما به هیچ وجه زیبا نخواهد بود. بستگی به سلیقه افراد مانتوهای شیک تعریف های مختلفی دارند. مانتو سایز بزرگ شیک زنانه در طرح و رنگ های مختلفی موجود است. مثلا مانتو های با رنگ تیره باعث می شود تا خانم ها لاغر تر نشان داده شوند. اما نباید از رنگ های شاد و زیبا غافل شد. مانتو هایی که در طراحی و دوخت آن فکر شده است قطعا مانتوی شیک و زیبا خواهد بود. مانتو های شیک زنانه راه راه و یا با جنس های نرم و سفت و گل و یا طرح های کوچک باعث می شود تا مانتو در بدن خانم ها زیبا بنشیند. همه خانم ها به دنبال مانتو های تک و خاص هستند و سعی دارند بنا بر بودجه ای که دارند بهترین مانتو را خریداری کنند. مانتو هایی شیک معمولا در سایز های محدود دوخت می شوند. اما بسیاری از فروشگاه های فروش اقدام به سفارش مانتو های خاص در سایز های بزرگ کرده اند. به همین دلیل نیازی نیست تا برای خرید مانتو خاص و شیک در سایز بزرگ به دنبال فروشگاه های زیادی باشید. فروشگاه های فروش معتبر و معروف مدل مانتو های جذاب و شیک را برای خانم های خاص پسند ارائه می دهند.



سوالات متداول مانتو سایز بزرگ

1.قیمت مانتو سایز بزرگ چطوری محاسبه میشود؟

قیمت مانتو های مختلف با سایز بزرگ بستگی به پارچه مانتو، مدل آن، طرح و دوخت مزونی مانتو و استفاده از اکسسوری در طراحی مانتو و ... دارد. بر اساس مدل و طرح و پارچه مانتو قیمت آن نیز به مشتری ارائه می شود.

2.انواع مدل های مانتو سایز بزرگ چیست؟

مدل های مختلف مانند مانتو های کتی، جلو باز، راسته، مجلسی، اسپرت، پانچ و ... وجود دارند که در سایز های بزرگ نیز دوخته می شوند.

نظر (0)

نظر ثبت نشده است

تنظیمات نما

رنگ قالب
تصویر پس زمینه بدنه: